14 januari

Hellu. Vaknade för nästan 40 minuter sen, var stressad ända fram tills min brorsa vaknade och frågade om jag ville skjuts till skolan ;) Yey! (okej mycket "yey" imina inlägg..) Så han skjutsar mig till skanstull så möter jag ksushi som vanligt klockan 8. Måste bara ringa henne och säga det, men har inga pengar på mobilen så det blir lite SVÅRT. Idag slutar vi sent, har idrott också.. sen när vi har slutat har jag cirka 3 timmar på mig att åka hem, byta om, äta middag och åka till blackan. Har träning ikväll! =D Längtar redan nuu även fast jag har lite träningsverk sen i tisdags. Kommer nog inte hunna uppdatera mer idag, har mycket för mig. Hoppas ksuusha bloggar lite. Vi hörs :)

Jag i Bona, gör en flickis (hade nästan precis lärt mig)

 

Ciao!


Kommentarer

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0