20.08

Söndag. Imorgon är det skola. Taggad? Nej. Haha.
Just nu sitter jag i sängen, nyduschad och mätt. Jag har verkligen ingenting att göra, så jag kollar runt på massa bloggar och facebook. Egentligen borde jag städa mitt rum men jag har verkligen ingen lust, jag hatar att städa. Ska försöka plugga snart, har engelska läxa tills på måndag och noläxförhör om nervsystemet på onsdag. Plättlätt. Cornelia är på träning just nu så jag tror hon uppdaterar ikväll, om hon orkar eller hinner. Ska lägga mig i tid idag igen så jag är pigg imorgon också. I och för sig slutar vi tidigt men får se om jag orkar göra något efter skolan för Cornelia ska nog till sin mormor. Jaja, fan vad jag babblar.


Älskar älskar älskar den här låten.


Kommentarer

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0