Watch me

TjenIXen c00lingar!
Ksenija har gått hem nu, jag kollar på "Dance your ASS off", sen ska jag kolla på robinsson med MOR min. Jag är ingen hurtbulle idag, är helt slutKörd. Det är något med mig, Ksenija och gammeldags ord... Huhuh. Tycker synd om min brorsas kompis sebbe, han körde av vägen igår och kunde skadat sig/dött, jättemånga saker som hände under krocken kunde han dött av. Han hade sommardäcken i baksätet och de flög fram i krocken, bredvid honom. Annars kunde han fått det i nacken och brutit den, han halkade av vägen, över på andra körfältet, om det kom en annan bil på det körfältet kunde han också dött och en till olycka skulle skett. Som tur är står han här hemma hos idag, med lite ont i ryggen och nacken. Tänk om han skulle dött.. fyfan!

Sommar 09/BONA


Kommentarer

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0