Första skoldagen

Jag är så sinneschjukt trött. Somnade 03:30 och vaknade 06:50. Förvånar mig att jag ens orkade gå upp i morse. Mötte Ksenija som vanligt klockan 8, vi gick till skolan tillsammans och jag var så trött så jag fick skrattdamp, hade det HELA dagen. Inte längre, nu är jag på dåligt humör. Alla är så lata här hemma, blää. Idag ska jag inte göra någonting, bara vara hemma och ta det lugnt. Efter skolan var jag med Ksenija, Alfred, Yannick, Nikita och Gabbe, vi var på la dönk och gick runt på götgatan haha. Det är iaf skönt att inte ha läxor eller något p åtal om ingenting.. Om några veckor kommer pluggstressen tillbaka you know.. Imorgon har jag träning, ÄNTLIGEN! Saknar programmet och alla underbara delfiner + coaches. Vill bara köra hårdare än någonsin nu! Ska kämpa som en KÄMPE gymnastikmässigt också YEY!

Nu ska jag kolla på ghost whisperer på fyran. Vi hörs!

Bona i somras!


Kommentarer

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0