Surpuppan Ksushi

Nu sitter jag ehmma hos Ksenija i hennes säng, mihi. Vi är som plåster på varandra, är med varandra hela tiden haha. Bona 28/12-3/1, jag sov hos henne den 6e, hon hos mig den 7e och jag hos henne idag (den 8e) och hon ska sova hos mig imorgon (den 9e). Nu dampar hon sönder för jag la ut en bild på facebook, hon ba jag ser ut som en nerdrogadfitta och hon bråkar med wii. Hon sparkar på väggen (har gjort det 11 gånger), nu låtsas hon att hon blir nerdragen under sängen, hon ligger under den och sparkas

K - Du bryr dig inte att jag ligger här under och dör. När du blir mördad av the grudge och när han stryper dig med sitt könshår ska jag bara SITTA där och inte hjälpa till.

Hm... hon låtsas ju bara bli nedragen HAHA, ankunge.


HAHA i höstas


Kommentarer

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0