Bara allmänt seg

Men daamp, hade skrivit ett långt inlägg men råkade stänga internet, smartie.. Jag skulle bloggat för länge sen, men jag orkade inte. Har suttit och pratat med mamma i typ en timme, men nu har hon somnat om. Jag ska packa upp, städa och sen duscha. Det ser ut som helvete här hemma, om man jämför med Ksenijas pappas lägenhet iallafall, huhu. Jag är trött nu, sov mellan 6:20 och 6:50 i bilen, annars har jag varit vaken sen typ 13:00 igår. Iallafall, tänkte berätta om en grej som hände igår, vi var tvugna att lämna ifrån oss datorerna typ 24 för vi skulle sova i tid (eftersom vi åkte 5 i morse). Så vi låg och pratade i två timmar ungefär, sen blev vi livrädda. Det började blixtra utanför men vi hörde inget muller, men det visade sig att åskan var jättelångt borta, men blixtarna syntes eftersom det var mörkt ute. Iallafall, samtidigt hörde vi någon i trapphuset, allstå vi bodde i en lägenhet, och det finns typ 1 till i den trappuppgången men ingen bor där, och alla andra sov, så vi tyckte det var skumt att vi hörde folk gå i trapphuset. Sen hörde vi att någon möblerade om i lägenheten under vår, och vi hörde massa röster. Då gick Ksenijas pappa ner och kollade, gissa vad som hände där nere? HAHA. Det var typ 4 pers som hade kommit in i lägenheten under, möblerat om och hade gruppsex! HELT SJUKT! Hahaha, jag garvade så jävla mycket när jag fick reda på det. Vi tyckte väl att vi hörde konstiga ljud, hahah. Dagens garv ;D

Nu ska jag leta efter mobilsladden så jag kan ladda in bilder.
Puss och kram!

Kommentarer

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0