Bloglovin'

Jahapp, bloglovin då.
Vi gillar inte kommentarer som "Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin'?". Bloglovin' är en tjänst där man ska hålla koll på sina favoriter. Inte massa andra bloggar som man inte följer. Ta inte illa upp nu men kan ni förstå att det går inte att lägga till massa bloggar som sedan blir allt bara en enda röra. Om vi hittar en blogg som vi tycker verkar intressant, såklart vi lägger till den! Men inte massa bloggar. Så snälla ni, sånna kommentarer är onödiga! Såklart vi går in på bloggen och kikar lite. Då kanske vi upptäcker att bloggen faktiskt är intressant, då lägger vi till er! Men snälla söta läsare, spamma inte bloggar med sånna kommentarer. Ibland blir det för mycket!



Om ni ändå vill lägga till oss, så tryck på denna söta knapp!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emma - Ung mamma till william

Hej, jag ska vara hemma hela sommaren med min son. sj då? :D

2009-07-08 @ 01:28:58
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Emma - Ung mamma till william

Följ min blogg på blogloving.. ska börja följa din =)

2009-07-08 @ 01:29:33
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Haha, jag avskyr sådana kommentarer, svarar dem aldrig och följer aldrig någon för att de ber mig, måste tycka om bloggen först! :) Men jag har nyss hittat till er blog, tycker den är riktigt bra och tänker fortsätta läsa! :D

2009-07-08 @ 01:47:58
URL: http://fattybom.blogg.se/

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0