Designen är på plats!

Vad tycker ni om designen? Cornelia har precis fixat den. Jag tycker det blev jättefint! Lite tjejigt och sött. Nu ska vi börja blogga på den här bloggen istället för våra egna bloggar. Vi kommer inte ha kategorier som t.ex. tankar och åsikter utan hon ska blogga i sin kategori (alltså Cornelia) och jag i min (alltså Ksenija). Sen kommer det bli videobloggar som får en egen kategori. Nu har jag berättat lite allmänt om bloggen och snart (eller idag) kommer vi börja blogga här.


Förra våren på Cornelias landställe. Jag til vänster, hon till höger.

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Härlig bild ;)

2009-07-03 @ 22:16:34
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0