I love skräckfilmer

Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket idag men nu ska jag försöka knåpa ihop ett litet inlägg. Idag har vi egentligen inte gjort någonting speciellt eftersom det har åskat och regnat. Men vi har varit och handlat. Jag och Cornelia köpte chips och choklad, så nu är vi laddade för kvällen. Vi kanske kan se någon skräckfilm idag? Det är så jävla kul, speciellt filmen Dead silence. Cornelia är jätterädd för den filmen, hon gillar inte Billy (buktalardockan i filmen). Så jag brukar alltid skoja om att "kolla Billy bakom dig!!" eller "snart kommer Billy".. och varje gång blir hon rädd och slår mig. Haha, kul! Men jag ska tvinga Cornelia att se filmen idag. Den är så jävla bra, har sett den cirka 20 gånger men den är ändå lika läskig! Ett tips för er som gillar skräckfilmer!


Dead silence "You scream, you die" - 5/5.
"I den sömniga småstaden Ravens Fair cirkulerar en spökhistoria om Mary Shaw, en buktalare som blev galen. Hon anklagades för mordet på en ung pojke och lynchades av invånarna i staden som även skar ut tungan på henne. De begravde henne tillsammans med hennes "barn", en handgjord samling dockor. Sedan den dagen har Ravens Fair plågats av död och de skrämmande dockorna från Mary Shaws samling har dykt upp här och var genom årtiondena..."

Kommentarer
Postat av: ALFAHANNA

Åh, tack så jättemycket för tipset. Den måste jag se!

2009-07-05 @ 20:34:58
URL: http://alfahanna.blogg.se/

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0