Ibland hatar jag Sverige

Allstå... jag får... utbrott... på vädret! Åska och regn heela tiden, och jag hatar åska och regn. Jag är rädd för åska också, får panik av den. När vi cyklade i åskan ville jag knacka på ett hus och fråga om vi fick komma in, tönt mihi. Men det är en av mina egenskaper, chicken, hoho! Men jag är rädd för många saker, getingar, åska (som skrivet), speglar (att någon ska stå bkaom), myror och jag älskar att se skräckfilmer, men efter ångrar jag mig, huehue. Lär mig aldrig att sluta kolla på skräckisar, har sätt över 100 st, men det är genom filmerna jag är rädd för så många saker. Ksenija är typ.. tvärtemot mig, hon är inte rädd för någonting typ. När det flyger in en geting i vårat rum hoppar jag ut ur sängen och springer ut ur rummet medan hon kollar snett på getingen, haha. När vi städade igår, skulle jag ta upp en död skalbagge som låg under soffan, men jag tvekade i en kvart, sen fick Ksenija ta upp den. Jag är helt dum i huvudet! Maha.


Liten Cornis och Natacha
Mellan fyran och femman, mihi.

Kommentarer
Postat av: ida henriksson

jag är faktiskt rädd för döden, att bli lämnad ensam och att göra illa mig så jag inte kan fortsätta spela fotboll :/ <3

kram

2009-07-05 @ 20:18:13
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0