Jag är hatad

Haha! För en stund sen gick vi ut till köket för vi skulle hämta cola, men Ksenija brorsa och hans kompis hade tagit colan och vägrade dela med sig, och jag fick flummryck och la mig på golvet i deras korridor och vägrade gå därifrån. Så Ksenija drog mig i benen samtidigt som jag ba: oaaa, wiiiie, oiiii. Så kommer hennes låtsasmamma ut och dampar på ryska, som tur är förtstod jag ingenting, men Ksenija blev helt tårögd. Haha dom tycker säkert jag är en ouppfostrad snorunge, bara för jag vill ha roligt i livet och inte flytta till ett ryskt koncentrationsläger betyder det väl inte att jag är ouppfostrad? Paniiik. Jag tar inte åt mig av vad dom säger, fast jag fattar inte heller.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Min favoritfrukt... Hm. Plommon! Din då? :)



Jag ställde förresten upp i en tävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-07-06 @ 01:38:59
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0