Mini PC

Nu sitter jag vid en mini pc, känns udda. Knapparna är minimala, trycker fel i varje ord. Haha. Idag var jag och min syrra hos Madde, vi kollade på EM, det var jätteroligt faktiskt. Vi kom nyss hem och har ätit middag, vi satt och lyssnade på chermusik medan i åt, sp typiskt oss och jag har saknat mitt vilda liv. Haha. Ikväll ska jag lägga mig i tid, runt 1-2 iallafall, no more dygna! Huhu. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, ska typ träffa Ksenija, saknar henne redan jättemycket :o Bästevän! Måste säga att vi hade det riktigt kul i Bona, även om det var som en koncentrationsläger. Nej nu ska jag vara soial mot la familia! Pussar och kramar.


Duktiga bobcats som kom 7a på EM!

Kommentarer
Postat av: ida

snygg blogg :)

2009-07-09 @ 19:52:37
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

sV: nice, var där för några år sen! =)

2009-07-09 @ 19:58:45
URL: http://vickanss.blogg.se/

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0