Mosad mygga

Vi åt nyligen jordgubbssoppa, det är mosade jordgubbar med mjölk, sjukt gott! Idag har vi också badat! Min låtsasbrorsa och hans kompis cyklade i vattnet (på cykeln - videoklippet där nere) och vi fick typ ta upp den, uhh. Just nu sitter vi i vårt rum, vid datorn som vanligt. Cornelia är så söt, hon ligger och spelar sims på min dator! Själv sitter jag vid hennes dator och kollar runt på internet. Vi båda är jättesugna på onyttigheter, som choklad. Mums! Men vi åker typ aldrig till affären men det finns en kiosk i Nykyrka (typ 10 km), det kan man ju cykla? Vi kanske åker dit imorgon eller nåt. För just nu dör vi för choklad. Sukta, sukta, sukta. Någon som kan skicka lite choklad till oss? Hihi.


Kommentarer
Postat av: Herta

Hej.TAck för besöket i min blogg. Somsvar på Din fråga: Jag har en mobil Sony Eriksson Cyber shot med 8 megapixlar, perfekt.

2009-07-04 @ 20:52:02
URL: http://hertabloggen.blogg.se/

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0