Mycket saker att göra imorgon

Imorgon kommer jag ha fullt upp!
- Packa, packa och åter igen packa!
- Ladda mobilen, kameran och ipoden.
- Ta ett bad.
- Åka snabbt till Nacka forum om jag hinner.
- Städa rummet.
- Skriva ut några papper på mammas jobb.

Får se om jag hinner blogga imorrn. Men det hinner jag väl göra, antar jag. För jag och mamma åker till Arlanda runt fyra på morgonen och jag kommer lätt inte sova. Bara onödigt. Det gör jag istället på flygplanet. Nu ska jag kolla på film!


Spanien 08. Jag tror det här var en av de sista dagarna för jag hade bränt sönder mig själv. Låg i skuggen nästan hela sista dagen (då jag inte badade). Usch, vad min kropp gjorde ont.

Kommentarer

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0