Skittrött

Noll uppdatering från Ksenija.
Jag sov hos Cornelia och vi vaknade runt två, tror jag. Runt tre åkte jag hem och åt lunch. Sen snackade jag i telefon med Andreas i cirka 40 minuter. Efter det tänkte jag bada/duscha. Men så somnade jag till i badet, hahah. Jag gick upp och sket i och duscha eftersom jag var så jävla trött (?). Jag gick upp och somnade igen, fast i mammas säng. Gick upp för kanske en halvtimme sen. Jag vet inte vad som har hänt men jag har blivit skittrött och sover nästan jämt! Lägger mig sent, vaknar sent och sen sover jag på kvällen. Uhh, missar ju allt! Men nu måste jag vända tillbaka på mitt dygn för om 2 dagar åker jag ju till Cypern! Ja ja, vad jag tjatar hit och dit.

Nu ska jag äta klart mina jordgubbar med smält choklad, så jävla gott!


Kommentarer

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0