Trekantigt nattduksbord

Ksenija mobbar Liseberg. Hon ba:
 "Mindre sjökapterna, jag vill vara en av dom"

"Jukebox, vad fan är det?!"

"Jukebox läskig, det är som jag skulle tycka radiobilarna är läskiga"

"Lisebergtornet?! Jävla bur grej på en mast?!"

"Kållerado?! Lär dig stava fan! Stackars barn med pälsrock"

"Hanghai?! Jävla rullande sushibur?!"

 "Lilla Lots, wiho gummibåt på plastdäck, jävla missbildade fartyg"

"Kaffekopparna?! 1985 är den inte rostig än? Varför har alla barn gluggar?"
 
"Flumride! Den borde jag åka, 28 stockar som kan surfa, Surfar man på stockar, WOO stickar i benen"

"Tummeliten, kukeliten eller?! För de allra minsta, något för dig Cornelia?"

" Pandavision, vad fan är det. Nakna gorillor?"

"Sagoslottet, omg jävla nakna träspinnare, jävla barn slavar, kokar bröd åt riddare som ska ut på hästjakt?"
 
"Fisketuren, något för Jakob eller? Funderat på skaffa BH eller? FULA FAN!"

"Flygkarusellen, INGA KOMMENTARER"


"Cykelturen, MAHAA, rostigt fula kines, men gud vad är det där för jävla blomrabatt"

"Drakbåtarna! MIIIHII, nästa vikingar!"

"Lisebergsbanan, flumeride, knulla dig bakifrån! Fula kärring, fula gubbe med tre miljoner rynkor"

"Ponnykarusellen, entusiastiskt flin, hon är typ tre år och har grått hår. Fula lisebergs kanin, raka din gröna mutta!"

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Jag går i JrA nu :) Själv?



KRAM

2009-07-04 @ 09:24:47
URL: http://jnylund.blogg.se/

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0