Snart kommer bilderna

Vi kom hem för cirka en halvtimme sen, från vår lilla regninga fototur. Snart blir det middag, plov. Det är en rysk rätt, typ kyckling med ris. Det är faktiskt ganska gott! Vi har precis hjälpt till att duka fram tallrikar, bestick och servetter. Efter maten har jag ingen aning om vad vi ska göra, hoppas vi kan kolla på O.C! Första avsnittet var riktigt bra!

Juste, vi åker hem till Stockholm den 9. Klockan fem på morgon, hohi. Då ska jag och Cornelia dygna! Man kan ju sova i bilen, visst? Fast jag måste fixa min ipod, alla låtar har på något konstigt sätt raderats, skumt. Eller så kan vi lyssna på Cornelias ipod, hon har jättebra låtar. Jag tror middagen är klar nu, så bilderna vi har tagit kommer efter maten.


Coooolingar!

Kommentarer
Postat av: Erika

fin blogg :)

2009-07-06 @ 20:16:35
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Tanya

HAHAH kommer ihåg, det var väl när vi skulle till slottet eller hur? =)

2009-07-07 @ 22:19:55
URL: http://tanyal.blogg.se/

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0