18.07

Nu sitter jag här och kEkar boullar (bullar). Eller en bulle då, men .. Haha. Jag och Cornelia gled runt lite efter skolan, fast först drog vi till donken och kEka paj. Sedan vet jag fan inte vad vi gjorde.. vi åkte tunnelbana till Fridhemsplan och GICK (!!!!!) från tunnelbanan till Sankt Eriksplan, för Cornelia inte ville planka. Sjävlmord, mina ben var som isglassar. Sen åkte vi till Skanstull. Det var riktigt kul, haha. Vi log värsta perversa leendet för folk utanför, hahaha. We're green bananas. Sedan åkte jag hem, var trött och frös, haha. När jag kom hem så typ kastade jag mig i badkaret, OMGash, jag kokade seriöst i vattnet. Men det var skönt, så nu fryser jag inte längre.


Sjukt gammal bild.. Våren/sommaren 2008. Överstryckna ansiktet ftw.


Kommentarer

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0