18.51

Hej alla mina ostbågar! Just nu sitter jag i sägen och bara chillar och lyssnar på musik. Jag kom hem runt halv fem tror jag och duschade direkt. Efter duschen åt jag middagen och sedan satte jag mig vid datorn, geek. Imorgon ska jag och Cornelia sova hos vår hyggliga vän Gabriel. Skojigt! Jag tror vi ska kolla på film, flumma och spela wii! Och Gabbe tvingar mig att ta med mig min dator, hej jobbigt? Jag tror vi ska kolla på Scary movie, klockren film. Tickle-tickle! HAHA, bara Cornelia fattar! Here! Take my hand *sticker fram äckelhanden*, Nooo, give me your other hand! Nooo, this is stronger! Nooo! AAAAAAAH *duns* HAHAHAHAH. Nu ska jag packa min väska och göra lite andra saker. Sen får vi se, tror jag bloggar efter det! Pyss.


Sommar 09.


Kommentarer

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0