Diet eller vad?

Jag ska börja banta, eller äta rätt och äta mindre. Så mycket jag äter är onödigt? Ska gå ner minst 6-7 kilo till sommaren, tänk er? 6-7 kg? Det är grymt mycket, och onödigt fett som inte behövs. THAT'S A DEAL! Hellre pinnsmal än fet. Lår som går ihop är äckligt, speciellt på mig. Mina går inte ihop men typ 1cm från, det är äckligt. Många passar i sin normala eller lite knubbigare. Men jag vill inte vara lite knubbigare, jag ska inte äta mig mätt hela tiden, vill vara något kilo under normal, för känner mig fet redan nu och är bara 14 år och ganska kort om man jämför med kompisar?

Ska defnitivt inte köra på Dessies äckliga diet, men ska:
- Träna mycket hårdare
- Äta mycket mindre (mer sällan, sluta små äta)
- Skippa pajen på donken efter skolan (haha)

Jag vet att jag lyckas, för jag är säker på saken och ger mig inte lätt. Det här är inget jag bara säger, gjorde ungefär samma sak förra våren (men blev vegetarian), jag åt som en mus (haha) och vägde lite då, jag höll min låga vikt tills sommaren, heheh. Blä

Kommentarer

Skriv din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0